onsdag 19 maj 2010

Trallala

Jag har ungefär tre hela böcker plus två halva böcker att läsa tills tentan om två veckor. Jag vill begrava mig själv långt ner under en sten. Och helst bara läsa Lilla Stjärna, John Ajvide Lindqvists senaste, eller någonting av Terry Pratchett, vadsomhelst.

Nu när det äntligen har blivit vårsomamr så är det ju i och för sig dumt att deppa, så jag uppskjöt påbörjandet av plugget och gav mig ut med kameran istället:


Allt var sådär magiskt fint som bara solen kan göra, så jag var lika lycklig som en ko på grönbete. Jag skämtar inte, de senaste dagarna har jag vaknat, smällt på en CD och skuttat runt till remixar och annat glatt, och oavsertt en avsakant av en fungerande cykel så ler jag mot världen.:)
Men nu måste jag gå och bli lite ostbågekrökt av allt plugg.
SES.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar