fredag 21 maj 2010

Fredag

Idag har jag kutat runt i ett mörkt litet rum och skjutit laser på mina bästa kompisar. LASERDOME FTW!!
Det är så himla kul. Jag vet inte riktigt vad som hände med poängen, annat än att jag kan säga att jag sög ungefär 4000 poäng mer än vad Tina och Henrietta gjorde, men sånt händer ibland. Jag är så fredlig av mig, medan de är morbida galningar med snabba skjutfingrar. Får skylla på det. :)

Jag tycker det är smått obehagligt när barn leker pangpanglekar, men tusan, jag är ju inte ett dugg bättre själv. när man låtsas att man är på en annan planet och försvarar sig mot mördaraliens så får man pusha bort sånna tankar.

för övrigt är det snart ett år sedan jag tog studenten! Whuppdidoo! Kanske borde framkalla lite studentenkort dagen till ära?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar