tisdag 25 maj 2010

---

Idag vaknade jag alldeles för tidigt alldeles av mig själv, så nu sitter jag här och ugglar och funderar på vad jag ska göra härnäst. Skicka viktiga mail, skicka oviktiga mail, dra maskrosor... Läsa på om 1900-talets konst, så jag klarar den sista tentan?

Allt jag egentligen vill göra är att dörmma mig bort till Malmö och pilla på lera och vara lycklig, men samtidigt så krisar jag och undrar om det är rätt val. Tänk om jag kommer dit och så slutar mina tummar att fungera? Har ni någonsin försökt forma saker utan tummen? NEJ?! Eller om jag kommer dit och alla har 2463457347 gånger mer erfarenhet av keramik än vad jag har? Tänk om alla bara är stora och jättevuxna och jag är liten och mesig?

O___O

1 kommentar:

  1. Lite samma ångest har jag inför hösten. Fast mer att jag kommer att känna mig uråldrig bland alla fnissiga 18åringar och sen kommer jag bli klassens bittra mamma som inte orkar gå ut och festa i tid och otid...

    Det kommer att gå så fint för dig ska du se.

    SvaraRadera