tisdag 11 maj 2010

so long stockholm

vi ses på fredag igen.
Om fyra och en halv timme ska jag halvt medvetslös släpa mig upp ur sängen och dra mig mot tåget till Malmö.
Fun fun fun. :) Är dock inne i oh-shit-fasen, som i "oh shit, jag måste hinna.." eller "oh shit, jag har inte.." eller "oh shit, jag råkade trampa sönder mitt dricksglas fullt av varm choklad, satansatansatan" (<---- true story)

Tyvärr så känns det som om allt jag företar mig misslyckas, och körbäret på min crappy-tårta är att ett gäng arkitekter inte förstod mitt geni (...;)) och min hemuppgift till arkitektarbetsprovet inte gick vidare. Så nu får jag hålla tummarna för att de där futtiga procenten som skrev 1,8 eller högre på högskoleprovet vill bli veterinärer, läkare eller något annat kul, istället för..ja, just arkitekter. Peppar peppar.

Det här inlägget blev så negativt, jag ska släpa med mig ett ton positiv anda fån Malmö när jag kommer tillbaka, nån gång på fredag kväll. Då ska jag ha hunnit med att träffa ett stycke faster, ett stycke farbror och åkt runt med lite kollektivtrafik som inte är tunnelbana.:)

1 kommentar:

  1. se upp malmö, för här kommer den ultimat bästa peronen ni någonsin kommer att ha nöjet att få.... Trumvirvellllllll.... miriams pappa, ne såklart det är den enda och unika MIRIAM!!!!! <3<3

    gabbi

    SvaraRadera