torsdag 6 maj 2010

tjolahejtjolaho

Idag har jag klarat tepriprovet för körkort, yaaay!
Dessutom har jag slappat på riktigt för första gången på typ en månad, och läst några sidor ur en skönlitterär (!!!) bok. (Lyxar till det lite med en mindre pluggpaus) Fast jag tror inte jag tycker om den, vet inte riktigt. Får fortsätta ikväll och se om den funkar.

Hmm. annarsd försöker jag mest göra det vårfint hemma. Har iskat en massa,m åste röja rummet, fixa arbetsprover till folkhögskola..Teckna som en tok, och när jag tecknar får jag alltid lust att pyssla, det ska jag klart göra i helgen!

För att visa hur omåttligt cool jag är slänger jag upp en grej som jag gjorde på ett plan till Florida i sjuan:


Hoppdidopp, nu ska jag iväg och göra något produktivt!

1 kommentar:

  1. Jävlar i mig vilken teckning unge. Hur lång tid tog den liksom?

    SvaraRadera