fredag 28 maj 2010

---#2

Hm, jag funderar på att byta tillbaka till blogg.se, bara för att jag är krånglig.
Jag har nämligen glömt bort varför jag valde att byta till blogspot.o_O

UPDATE! Justeja! Gabbi påminde mig! Men jag ska flytta tillbaka! Typ imorgon ller ikväll. :D När jag orkar trixa med blogginställningar, helt enkelt.
under tiden kan ni se hur vår vardagsrumsTV ser tu från två olika håll:



Mina arbetsprover har kommit tillbaka, tjohi, tjoho! Det är jättebra, för all häftmassa jag hade satt upp saker på väggarna med fick jag använda till att fästa arbetsprover istället. Men nu kan teckningarna in i sin vanliga mapp och allt jox jag har liggandes i bokhyllan upp på väggarna igen.:)

3 kommentarer:

  1. byt inte header bara! laaav it!

    SvaraRadera
  2. för att du ville blogga internationellt, men medtanke på att du har hoppat till svenska så BYT TILLBAKA!!! :D
    /gabbi, orkar inte skriva in blogg o sånt, utan skicar som anonym! :D

    SvaraRadera
  3. ja, jag hoppas och tror att gymnasiet blir roligare. har valt bild och form, och det känns helt rätt för mig. underbart att få rikta in sig på något man faktiskt tycker är roligt.

    SvaraRadera