måndag 17 maj 2010

När båda däcken är platta är det bara att bita ihop och tacka och bocka för att man inte bor längre norröver

Idag hade jag en rörlig dag.
Fröst cyklade jag omkring i en och en halv timme till posten och skolan och vilse lite om vartannat, sen lade jag mig ner på gräsmattan i på campus och pluggade. Fick en fet solbränna (med betoning på bränd. AJ.) och lite huvudvärk. Hade skola från 15-17 och förstod knappt någonting. Och sen när jag lyckligt skulle hem igen (jag kände mig som en ko på grönbete - ÄNTLIGEN FRI - så hade jag två platta däck och fick ta en tvåtimmarspromenad hem och leda min cykel med mig.

Jag försöker tänka positivt - jag kanske får en rumpa av stål och sånna där snygga ben som alla säger är så viktigt och rätt att ha. Alltid.
Fast mest tror jag att jag får värkande fötter och blåmärken på vaderna efter ha smällt i pedalerna för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar