lördag 22 maj 2010

Happy, happy, oh so happy

Jag tror att det var ödet som gjorde att jag vaknade halvåtta idag och för första gången på åratal hämtade in tidningarna (jag är nämligen aldrig den som vaknar först), för i brevlådan låg ett kuvert från folkhögskolan jag sökte i Malmö, OCH JAG KOM IN! MUHAHAHAHAHA! SÅ IDAG MALMÖ, IMORGON VÄRLDEN! YEAAAH!
Eller öh..
Jag har lite jobbiga tankar. Jag är taggad som tusan, men det är hela det där studielån-annanstad-vadtusanpysslarjagmed-tvekan som satt in lite. och så vet jag inte om jag kommit in på arkitektur än.
Men jag vill, jag vill! Åh, vad jag vill!

Idag har jag effektivt skjutit upp de minst 120 sidorna konstvetenskap jag måte läsa genom att pyssla ihop en alienuggla/CD-fodral till en brevkompis. Han ska snart få flyga tvärs över atlanten med ett blandband. Den lilla sångfågeln.:)

Framsidan:


Baksidan:

Eftersom det är en alienuggla innehåller den ett alienuggleägg med brev från mig. Så det så.

Jag har skickat så mycket konstiga brev med posten på sistone, snart förväntar jag mig att jag ska rödlistas av posten som knäppgök. Men händer det så händer det, och det finns ju dessutom en gnutta sanning i påståendet, so whatyagonnado.

Nu..
ska jag..
kanske...
plugga.

1 kommentar:

  1. AMAIGAWD!!!! DU KOM IN!!!! GRATTIS MIRIAM!! =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    jag tror du kommer in på arkitektgrejen oxå så snakka om beslutsångest ^^ jag är glad att jag slipper välja mellan två awesome grejer... jag har bara 3 tråkiga alternativ... och det är ju inte riktigt samma slags ångest man får av att behöva välja en av 3 tråkiga...

    DU KOM IN DU KOM IN DU KOM IN!!!! WHeeEEE!ee1eEE!!!

    Men men... om du åker så blir det solo ligism för mig D: hur kul e det på en skala... ;^;

    a eller egentligen inte jag kan ju terrorisera Tina oxå! men allt e roligare om man e tre...

    Du kunde nöjt dig med Uppsala :( jag kommer bli så uttråkad på tåget om du väljer Malmö :'3

    anonym ftw... XD
    jag tror du kan gissa!

    SvaraRadera