onsdag 28 april 2010

Doobidooh--

Tentan är över, länge leve tentan! Nu har jag en förbannad (den bokstavligen spökar för mig) hemtenta kvar.
Eller nej, inte länge leve tentan, leve Jenny som kom till Stockholm idag och gjorde post-tenta-upplevelsen alldeles fantastisk! Trots att jag varit alldeles för optimistisk i mina klädval imorse värmde i alla fall Jenny, inifrån sådär. Sen på vägen hem när hon inte var där så fick jag väl intala mig att jag var på en sommarstrand.

Nu sitter jag här med nyköpt krympplast (lovely) och tekoppen jag fick av karro och jultetjag fick av Gabbi. Mina vänner skämmer bort mig, för jag är bra och de är bäst. Det är så det känns, och då måste det ju vara så.


Pappa fyller år idag. Han är inte i Stockholm nu, men imorgon kommer han. Då ska jag välkomna honom hem från jobbet med fiskgratäng, kanderade apelsinskal och ett fint kort. Pappapower.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar