tisdag 27 april 2010

20100427

Äh, jag hade ambitioner om att vara sådär duktig och internationell och blogga på engelska, men det får vara för idag. Det är ändå ingen utomlandsmänniska som läser (vad jag vet om) och jag har..öh, jag har ju en följare, som Henrietta uppmärksammade, men jag har inte den blekaste aning om vem den människan är. Hon måste ha förväxlat mig med någon annan.;)
Idag har jag tentapluggat, vilket..suger. Kort och gott.
Har också handlat sex stycken cellplastkartonger a 50x70 (underskatta aldrig problemen med att få igenom sex A2kartonger genom tunnelbanespärrarna. Kartongerna luktar som en blandning av lim, IKEAmöbler och de tidiga Harry Potterböckerna. Jag skulle kunna snusa på dem hea kvällen.
Det kanske jag gör till Desperate Housewives också (efter jag har pluggat tills hjärnan blöder).

snipp snapp snut
så var sagan slut



ÅH! Imorgon fyller pappa år! Någon som har presenttips åt en man som är närmre åtti än tretti, men som allra helst skulle vilja vara 20 igen?

1 kommentar:

  1. Den ultimata(ste) presenten någonsin: http://www.roligaprylar.se/Penvaessar-naesa.html

    SvaraRadera