söndag 28 mars 2010

Sathurday 27/3 2010

Yesterday evening my family celebrated jewish easter, which means that yeasterday I enjoyed fine quality company and tons of food. Later that night we played with my brothers IPhone, and bought the app 'svine flu scanner', which is a totally hilarious app, until it does reruns. My brother was healed from a 'mild case of svine flu' with 'positive energy' (= rainbows and smiling pigs). We also watched Johan Glans/Stockholm Live. it was a really nice gathering.:)

Today I'm going to a museum with two of my friends, it's the last day of the exhibition (why, oh WHY am I always procastinating?!) and hopefully I'll get a grip of myself and start to read some art history too. Gosh, If I'm lucky I'll have time to start of a fictional book... sometime in June maybe.. Heaps of homework. Art history + stuff I need to learn to get a drivers license.
Anyway, today will be FUN! I haven't seen my friends since last year (it was at least 3 months ago) so i'm super excited.:) A bit tired though, first we had to set the clock to summer time which gives us an hour less sleep, and then I woke up at 5 a.m. because of a nightmare (and it was a good scare, so i couldn't get back to sleep until 6 a.m.), and thenMY FRIKKIN ALARM CLOCK RANG 6.30 'cause I had forgot to shut it off.

And then..
At 8.15 they blasted 'GOOOD MOOORNING' (or something like it) through the speakers at the football field right across the street. And they wouldn't stop using the speaker! They wouldn't stoooop. Gaaah.
<---- frustrated and sleep deprived

Ah well.
Nagging time is over, I've got to get ready for fun. :)

4 kommentarer:

  1. AWWWWW, stackars lila trötta miriam! :(

    ÅH, jag får kolla på tårtan och se ifall mamma vill paya upp för spriten och ifall mickis går med på att äta en tårta som smakar apelsin, hon tycker sååå inte om det!

    Och och och jag kan inte alls radera inlägg!! Får testa igen eller sluta bry mig! ^^

    SvaraRadera
  2. DU DU DU DU!! jag har redan 21 unika personer som läser min blogg idag!!! :D:D

    JA, TRÄFFAS!! XD och JA TÅRTA!! :D

    SvaraRadera
  3. Vad var det för utställning du skulle gå på?
    Alltså, det låter ju som världens roligaste app, den måste jag skaffa pronto! Jag spenderade hela 15 kronor igår på den där jättehypade hipstamaticappen och nu springer jag omkring och tar wannabeartsyfartsy bilder på precis allt. Herremeinje.

    SvaraRadera
  4. Det låter naajs! Hur var utställningen? Stackare som vaknade så många gånger! Jag hatar när man känner att man bara vill sova men så går det inte! Jag hade en sådan natt natten mellan fredag och lördag, jag vaknade typ varje timme och dessutom fick jag inte sova mer än 4,5 timmar...inte kul. Men men, man får sova ikapp natten efter i stället :)

    SvaraRadera